XM

18 Jun 2012

Penang Favourites @ Carrefour Puchong

hello blog,
selamat hari isnin semua
bersedia la wahai otak mahu pulun siapkan assgnment
emm balik skola hari tu encik adam ajak lunch di carrefour
sambil tu mahu beli brg skit
emm mula2 ingat nak try foodcourt kat carrefour tu tapi encik adam kate tak best
so pergi la ke kedai kegemaran encik adam
Penang Favourites

self service ye

haziq blk skola,tukar baju dlm keta

daku mahu lunch situ 'MamaChopPapaGriLL' tapi haruslah direject kan sebab weekend hari tu dah mkn western kat tgif.mmg sey.huhu

ni la Penang Favourites,dekat pintu masuk utama carrefour puchong

hazeera pandang lain.kan aku dah ckp susah nak amik gambar anak2 aku

fresh orange dan carrot susu

nasi ayam utk anak2

Penang Hor Fan utk mama
*aku gedik nak order menu yg pelik,pas tu sendiri tak suka.pdn muka!huhu
**tobat pas ni tak nak order ni,tak kena ngan tekak aku.huhu


encik adam order mee goreng kalau tak salah ingatan aku
aterr encik adam terus mkn belum sempat aku snap
eh nak cite ni encik adam tu kan dia mcm tak suka aku amik2 gambar masa makan tau
mcm tak disiplin gitu,adoi sgt skema ok
pas tu aku haruslah pertahankan diri,cakap bukan salah pun nk amik gmbr kejap
kan ke tu kenangan,pas tu aku ckp aku ada kawan pasaraya dan blog je
bukan aku nak hobi clubbing ke sosial ape
sekadar amik gambar kan
so encik adam dah boleh terima,lps aku mem'backing' diri sendiri
encik adam dah tak bising kalau aku amik gambar masa nak makan.haha.kuasa seorang isteri.huhu
skrg dia siap offer lagi nak bergambar dan amikkan gambar
ok alhamdulillah.kikiki
sekian bebelan,



nota kaki:bertentangan ngan Penang Favourites tu ada Subway

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook