XM

25 Jun 2012

My 2nd Photobook by Photobook Malaysia

hello blog,
selamat hari isnin semua!
eh cepat je dah akhir bulan jun
hooyeh mari cerita pasal photobook
ni photobbok ke2 aku
satu tahun satu jew photobook
photobook pertama by photobookmart
photobook ke2 by photobook malaysia
emm..ingat2 photobook ke3 which is tahun depan ler kan
nak wat pixajoy
sebab pixajoy ni mcm glamer je selain photobook malaysia tu
emm ape2pun itu cer tahun depan


courier charges rm12

ni la photook ke2 ku!

hazeera merasmikan tgk


owh design sendiri je
emm sehari suntuk aku design lepas beli kupon
so ingat lps dpt kupon tu nak redeem terus la
sekali kat emel xdapat2 kupon
hampagas (1)punya everyday.my,mana daa kupon aku
owh pas tu aku emel tanya tak jawab pulaks
emmm kena tepon ni
tepon tepon dia kate nanti dia check
pas tu dia tel ckp system dia rosak,aku tak dpt beli kupon tu sebenarnya dah sold out
hampagas(2) lagi sekali everyday.my
system ko rosak aku yg tak dpt beli kupon kan!
dah la aku dah design,siap hold dulu assignmnt aku sbb design photobook tu tapi tak dpt beli kupon.ayoyo
emm..yg everyday.my tu duit RM54 aku tu dia kate nak refund
tapi dia refund duit dapat dalam masa 2 minggu!
hampagas(3) lagi sekali every.my!eh rm54 je kan?tu pun nak tgu 2 minggu.ntah ape2
emm...menyampah gile ok!
pas tu aku fikir xpela tgu offer kupon lain la,lagipun groupon slalu je buat offer photobook malaysia ni
emm..pas tu adik ke2 aku ada beli kupon photobook malaysia ni kat groupon,expired bulan 6
masa tu dia tel aku aku ingatkan dia redeem cpt2 kupon dia tu,tak pun akak beli ngan ko
sekali rezeki aku ok
dia bagi free...hahaha
so photobook aku ni disponsor oleh adik aku.kekekeke
gambar2 photobook ini adalah gambar2 tahun 2011(jan-dis)
pilih2 yang mana ok dan berkenan jew
sekian cerita photobook free saye.lalalala

 

nota kaki:aku suka photobook

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook