XM

13 Jun 2012

Kids Eat Free @ TGIF IOI Mall

hello blog,
sambung entry semalam
nape aku pilih tgif
sebab pilihannya sama ada little pantry or tgif
tapi tgif kids eat free.hahaha
so kita pilih tgif la,little pantry lain kali ye *hint tuk encik adam.haha

tgif ioi mall di wing baru


spegetti--->kids eat for free 

owh air kena la bayar,harga air dah kaber harga spegetti tu.haha

ok.aku lupa nama menu.huhu.tapi lamb la

alamak.aku konon nak mkn western.tapi ni tak berapa western la sgt.
*sebab ada masak2,ada bawang.huhu.ni chicken(lupa nama menu)


finger fish---.kids eat  for free kan
2 menu dewasa so dapat la dua menu kanak2 percuma

ha banyak la pulaks

tak abis ok!kenyang daa

owh esoknya aku tengok2 resit tgif tu
tetibe ternampak kat bawahnya
suh jwb survey online dalam masa 48 jam dari tarikh kita dine in
lepas tu dapat percuma beef ribs or chicken sizzling cheese for next dine in
eh biar betul!
hooyeh aku pun google,mmg betul
lepas jwb survey dorang bagi code,leh la redeem.
hooyeh sebab tu leh makan kali ke2 ngan adik aku laks
sebab redeem tu kena dalam masa 2 bulan kan
tgif kali kedua lain kali cite ye,tu citer bulan 5
skrg masih cite bulan 3 daaa


nota kaki:sekali-sekala jew

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook