XM

06 Jun 2012

Village Dragon Fruit @ Tanah Merah,N9

hello blog,
dari PD singgah giant lukut
tapi tak makan,so perjalanan di teruskan
tak tahu lagi nak g mana
pilihanya tesco putra nilai atau tesco seremban
otw pergi PD tu dah nmpk kebun2 dan gerai2 buah naga
haruslah aku nak beli
sebab geram hari tu beli buah naga kat mydin tak manis!
so untuk membalas dendam kita beli buah naga di tepi kebun!hukhuk
owh encik adam yang ajar aku makan buah naga ni
selalu dia beli manis,yang kat mydin tu 1st time aku beli sendiri tapi tak manis
so kali ni kita suh encik adam beli,semoga manis

kat pondok kat situ(ke stor ek)dia tulis "Village Dragon Fruit"
inilah kedai pilihan encik adam

sebelum beli,encik adam mintak nak rasa 1 slice tapi dia tak rasa pun,dia bawa masuk keta suh aku rasa
dia kate kalau aku kate manis,manis la tu,so selamat la encik adam tak disalahkan kalau tak manis.
tengok muka haziq makan beria

ni la buahnya.3 biji RM10.murah kot.eh tak,ni harga standard

adoi.sedap tul.telan air liuq masa tengok gambar ni.manis ok!

ha tengok!beginila kalau tak potongkan buah naga tu kecik2,dah comot
warnanya pekat,macam ada pewarna daa

emm memang sedap buah naga ni
jangan beli buah naga kat mydin
pasaraya lain pun aku tak nak beli.haha
nak beli kat gerai tepi kebun je.huhu
iaitu otw PD--->nilai
aku tanya encik adam dia kate nama tempatnya Tanah Merah,Negeri Sembilan
sekian cerita buah naga dari saya,



nota kaki:otw puchong-->blk kg pun ada gak buah naga,daerah lupa ape,nk sms encik adam dia keje la pulaks

6 ulasan:

[leily.laily] berkata...

sy ada tanam pokok ni.. =)
tp agak lama dh x berbuah..
my doter pun suke, 1 aje leceh mkn buah ni.. kl lekat kt baju kaler die pyh tanggal..
kena sental taleh gune washing machine.. ;=(

AnneRaini berkata...

tak suka buah naga...nape sy mkn tak sedap???hahahah

mummY daniSha berkata...

heee...kat rumah sy dulu ada tanam...tp sikit sgt buahnye..sebijik dua je hee

mrs adam berkata...

Leily,
saya 1st time dgr ada org tanam pokok buah naga ni.hihi.baru tahu rupa2nya leh tanam kat umah ke,ingat kena tanam kat ladang je

mrs adam berkata...

Anneraini,
eh nape anne makan tak sedap ek.maybe dapat yang tak manis kot.ada gak buah naga yg tak sedap iaitu yg tak manis*macam beli kat mydin tu

mrs adam berkata...

mummy danisha,
owh ni lagi sorang ada tanam pkok buah naga gak.tapi skit la plak berbuahnya ek

Related Posts with Thumbnails

Photobook