XM

19 Jun 2012

Facial 2012 @ Demonice Skincare & Beauty Centre

hello blog,
alkisah 2011 kan dah facial tiap2 bulan
2012 tak sempat nak facial di mana2 spa/salun/beauty centre
dari awal tahu facial di rumah saje
cuma sempat facial di Demonice Sri Petaling bulan 4 hari tu.ayoyo
tu pun pagi facial,lps facial terus g kenduri kawen
harusla g facial pakai baju kebaya kan.haha!
emm sempat snap 3 gambar je?
emm..facial dia ok,cuma masa extraction tu beautician tu macam tak buang betul2 je white head n black head
aceceh mentang2 aku pakai baju kebaya macam pompuan kampung je kan
ko nak tipu aku wat facial tak betul ke?
emm..pas tu biasala dorang kan mestila intro pakej2 yang aku memang tak akan layan.haha
singki

katil,eh namanya katil ke tmpt baring nak facial ni?haha

depan Demonice,eh tak sempat nak snap dari jauh nmpk signboar Demonice,yela sebab panas kan.haha

owh yang aku pergi ni Whitening Facial
terus mak kawan aku kate aku makin putih masa kat kenduri kawen
aku ckp dlm hati 'baru lepas facial daa,sebab tu nmpk putih kot'.huhu
eh bila nak g facial lagi ni?


 

nota kaki:tgh belajar buat extraction sendiri kat rumah

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook