XM

10 April 2010

anak lelaki vs anak perempuan

hai selamat hari sabtu semua
setiap hari sabtu ada pasar malam kat jalan TAR
adoi sangatla ramai and crowded kat situ
lagi-lagi bulan pose
aceceh pasar jalan TAR tu xde kaitan pun ngan entry ni.haha
antara anak perempuan and anak lelaki yang mana pembaca semua suka?
huhu.kalo bole semua(agaknya la)orang nak ada anak lelaki dan perempuan.betul tak?
emm tapi macam mana pulak cabaran2 yang dihadapi tuk jaga nak lelaki dan pompuan ni?
anak lelaki maybe susah skit nak jaga sebab nakal,manakala anak pompuan pulak susah nak jaga sebab gediks...ntahla...yang penting kita kena syukur dikurniakan anak2..ade sesetengah kena berusaha pelbagai cara tuk dapatkan anak,ade tu nak wat persenyawaan in-vitro perlukan rm12k++.bersyukurla dengan rezeki-Nya
aku  ade anak lelaki dan perempuan.setakat ni diorang masih kecik so yang aku nmpak penat nak jaga anak teruna yang aktif tu.sebab sgt lasak semua die nak main.apa2 pun aku redha..
tengok gaya jaga si heroin pulak macam senang je.cuma gediks tak nak minum botol.huhu.susah gak nak jaga tuh.huhu
: :
: :
hari ni nak letak gambar haziq main kuda kat taman klcc,

~sedondon:kuda,haziq and mama~

~anak aku ni susah tul nak tgk kamera~

si hazeera ni pulak asal orang tengok die dalam buai,die tak tido sibok tengok kamera.aku ni memang la tak reti nak shoot gambar2 sweet anak2 aku ni.sebab masa diorang wat aksi,aku tgh wat keje lain

~hai comel tak saya~

~tengok kamera!sila dengar arahan~

lalala...masa terus berlalu..haziq dan hazeera pun semakin membesar..tak sabar nak tunggu hazeera besar!nanti dah pandai jalan leh main ngan abang die haziq sama2...wah..cant wait!
hari2 ngadap muka diorang,mama rasa sungguh gembira!
sekian.
babai
tataa
titik.
stop

nota kaki:haziq tetap manja menjeng walaupun ada adik

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook