XM

11 April 2010

cerita mengidam

huhuhu..
hari ni nak tulis entry pasal mengidam..
tapi bukan mengidam masa sekarang ok
mengidam dulu2 tu..
ala tak kisah la cerita dulu2..tapi tetap nak tulis gak
masa pregnantkan si haziq tu seingat aku tak dela aku ni mengidam
kalo ade nanti aku up date,sebab kena tanya en.adam dulu.tapi rasenye tak de.
tapi masa pregnant si hazeera tahun lepas bukan main banyak lagi aku mengidam
list makanan yang aku mengidam :
1-kopok lekor dari terengganu.ori dari t'ganu tak nak yg jual kat sel ni.nasib baik ade kawan laki aku yg kebetulan outstation kat t'ganu.so dapatla aku makan kopok dari sana.yahoo..rm10 laki aku beli tuk aku sorang.adoi
2-cempedak goreng.yg ni bukan main susah nak dapat coz masa aku mengidam tu bukan musim.cari di 2 negeri iaitu selangor n johor.adoi dah seminggu cari baru dapat..ape2 pun alhamdulilah.
3-domino's piza.yang ni kelakar skit coz laki aku janji nak beli dominos piza hari sabtu,mase tu lagi 10 hari nak due.aku cakap kalo tak dapat dominos piza tak nak bersalin.tup2 hari kamis(belum sabtu) perut aku dah sakit.so laki aku pun nak bawa la g hospital.tapi aku TETAP nak dominos piza before g hospital.dan laki aku yg penyayang tuh tetap cari dominos b4 g hospital.haha.
4-jambu jj.jambu jj88.sedap woo...hari2 aku makan jambu ni rm2 sehari.haha
5-serunding daging King's.pun sedap gak
6-chicken chop kapal kg.baru
7-nasi goreng ayam mak cik chow kit
8-claypot ktsn.tp dapat claypot tesco.pun tak pe la..(tak kan nak g ktsn pulak)huhu
9-prosperity burger
10-sup lidah mamak kl dan ani sup utara.
ish2..cukupla setakat ni je la yang aku mampu tulis dan ingat.kadang2 pk patut la badan aku susah nak kurus sekarang.makan tak hingat dunia mase pregnant.haha..
dan ni la gambar aku masa pregnantkan hazeera.pic kat mines pas balik beraya open house umah Tun Mahathir..
sila la jangan gelak ramai2..huhuhuh..malunye aku nak add pic ni.adoi


~gemoknye mak buyong.adoi~

sekian sahaja entry saya pada hari ni.
jumpa lagi di lain entry
dengan cerita2 lain pula
babai

nota kaki:kalo pregnant mintak ape2 pun mesti suami cari kan.kan?.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook