XM

14 April 2010

mengapa mesti ADAMaya?

hye everybody... apa kabar
selamat hari rabu semua
hari ni aku nak tulis pasal ke'glamer'an nama a.d.a.m
yela bukan ape..aku ni bukan rajen sgt tgk tv,tapi asal cite melayu yg aku tgk je selalu ada watak nama adam
kenapa mesti adam?
kan tu nama laki aku
hahaha..perasan!(bukan nama laki ko sorang je adam ok)
hehe.yela seingat aku antara cite melayu glamer yg guna nama adam ialah:
1-nur kasih
2-puteri bunian
3-adamaya
4.dan lain-lain.hehe
(sape2 ade ingat cite apa leh la bgtau aku)
ok selain watak kat tv,ada jugak penyanyi nama adam
pas tu lagu misha omar cinta adam dan hawa
dan ada jugak novel adam & hawa
emm..memangla glamer nama adam ni.adoii
ape2 pun kalo search adam fieda kat yuotube akan jumpa vcd nikah aku.lagu dealova lagi.huhu
ops 'ter'download pic adam dan fieda pulak.hehe

~me and my adam~

emm ok sedikit cerita pasal slot akasia tv3 skrg ni iaitu adamaya
aku tak la ikot sgt cite tu mcm na o me
sbb adamaya bukan adamfida
haha..reason yg sengal!
setahu aku cite tu adalah i'm not single the series
so bila kita dah tgk i'm not single(of course!) tak payahla tgk adamaya tuh
huhu(ni pendapat aku la)-tak da kena mengena dengan yg hidup atau yg dah mati atau mana2 media cetak atau elektronik
okla tu je nak tulis hari ni.sgt tak biasa dgn bband!tolong!!!!
sekian.bye..

nota kaki:sape tau bband mana paling bagus?

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook