XM

26 April 2010

mak ude di bandung

hai..
selamat berminggu baru..
hari isnin selalu malas g keje..huhu
tadi belek2 album kat acer ni rase nak download picture mak ude haziq dan hazeera a.k.a adik ketiga aku..aku ade 6 adik ok..5 pompuan 1 lelaki..banyak tu..(byk ke)
ni gambar dia g bandung awal tahun ni..
hadiah dari company tempat dia keje sebab prestasi keje baik..
kira bercuti free la..bawa duit nak shopping je..
aceceh..best la tu..

~mak ude haziq n hazeera tudung biru putih~

~geram tgk kedai ni~


~nak handbag satuuuuuuuuu~


saje je letak gambar diorang kat bandung tu...fokus kepada suasana kedai ok.hehe..sikit je gambar bandung adik aku ni..


~beg aku je yg g bandung ok~

adik aku ni g bandung banyak beli baju2 tuk family je..kira 1 family dapat baju dari bandung..souviner sikit2..dan makanan..


~antara baju2 dari bandung~


~baju haziq,hazeera n tudung aku~

adik aku ni byk belikan aku tudung dari bandung..sekarang ni pun ade yg tak pakai lagi..huhu..emm..cuba tgk accesorries tudung yg bunga warna ala2 meroon tu.adei macam mana nak pakai n gayakan la..adakah sesuai tuk ibu muda comel beranak dua ni.huhu..kardigen hazeera warna kuning tu kena tgu dia setahun lebey baru leh pakai..tapi canthek!!tq mak ude,lain kali belikan lagi.acecece..


~keychain2 kebanyakkan diambil oleh adik last dan kedua last~


~kereta mainan haziq~


~perhiasan ke mainan ni?~


~makanan~

aceceh..gambar barang2 yg dibeli di bandung di snap oleh aku di kala2 kedua2 anak aku tido..hehehe..banyak masa nampak?aku rasa nak combinekan banyak2 gambar,pas tu baru letak kat blog ni..tapi disebabkan kekangan(betul ke ejaan ni?)masa..nanti2 la try n error erk..huhu..hari ni haziq dan hazeera nak g hantar mak ngahnye ke hotel empress serdang(1 day oreientasi before  fly to sarawak).
okla..babai..

nota kaki:rasa aman bila anak2 tido.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook