XM

05 April 2010

aku anak felda

hai semua...
huhuhuhu
lawak jugak tajuk entryku hari ni
tapi itulah hakikatnye
bahawa aku adalah generasi kedua felda di mana terletaknye rumah makku ini
juga rumah nenek anak2ku
so anak2ku anak generasi ketiga felda lah
hahaha
malah hazeera juga lahir di felda ni
walaupun kemudahan di klinik desa tidak selengkap hospital di bandar tapi alhamdulillah aku selamat melahirkan hazeera di sini (tahun lepasla)
tahniah jururawat masyarakat!aceceh..tulis beria..huhu
: :
: :
: :
antara perkara yg aku suka berada di sini ialah :
1-boleh makan sayur fresh,petik terus masak
2-air sejuk ala2 mandi air terjun
3-ade mak kesayangan aku
4-banyak makanan kalo kenduri--->makan tanpa had ntah bile nak diet
5-udara segar,kurang pencemaran
6-senyap cuma ade bunyi binatang je malam2
7-ade adik2 aku yg bole dijadikan na o mei sementara..huhu

alamak nak letak pic ape ni
emm..
taraa...

~sori ni bukan pic aku tp ni la pic felda haku~

emm..aku takdela pic kwsn felda mak kau ni kerana aku hanya berada di rumah kalo balik kampung
sekian
from me with love in felda palong timur
(felda aku ni adala felda terakhir yg ditubuhkan oleh kerajaan malaysia ok)

nota kaki:eh kaki ade nota ke


Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook