XM

21 April 2020

Injection influenza utk hazeera dan makan durian

hello blog,
hazeera asik la selesema
masa ni bln 2 kot,so aku book slot injecton 
bln 3 baru dpt
cpt abis kan vaksin influenza ni
so dah ada tu terus g la
kat klinik ummi


budak suka main purse 



alamak gambar hazeera injection x amik la,aku takut Dr tak bg snap gmbr.haha
gmbr haziqah masa menunggu je ada.haha
lps injection kitorang g mkn durian
aku suka beli durian dan mkn kat umah
tp laki aku ajak mkn situ
hurmm ikut je la.huhu


kat paya jaras ni
tepi jalan je






tak la murah duriannya
laki aku yg nak mkn
kitorang ikut je
aku ngan laki aku lain perangai
dia nak beli/mkn apa2 ikut dia la nak bila
aku klu nk beli/mkn tgu harga murah.tgu diskaun,tgu voucher
hahaha
sape paham pahaml a
sape tak paham abaikan.
hukhuk
ok bai dah siap entry
wei pkp dah fasa 3,sepanjang pkp aku xde cerita sgt nak masuk blog.kui3
ni masih entry sebelum pkp ya


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook