XM

12 April 2020

Beli perfume Zara @ Setia City Mall

hello blog,
dari sri tanah merah
jom g sini
sbb aku nak g zara
terpengaruh kat group ps dorang kata perfume zara murah
nk kirim ps aku tak penah bau perfume zara
jom la g sendiri(alasan tak.haha)



sbb dah g shah alam
so cari zara yg dekat shah alam la


pilih papa punya dulu la




pilih mama punya pulak




taraaa
1 papa
4 mama.haha

 tak la
mama 1 je
hazeera 1(hazeera patut kongsi je dgn aku tp laki aku yg offer dia)
lagi 2 tu,satu bg mak aku,satu bagi adik ke3 aku
adik ke3 aku bg aku cincin 916 wei hadiah harijadi aku
aku bg perfume zara je.haha.adoi
xpe la yg penting ikhlas.huhu
ha ni utk mak dan adik ke3

wei aku suka la perfume zara ni
bau dia wangi,lps tu murah je wei
harga range dia dari rm25(botol kecik harga offer) - 100 ke 150 gitu
tu yg aku beli 2 botol rm79.90,mana tak aku beli 4 kan!
hahaha
wei terasa nk beli semua bau sbb harga mampu milik.haha
tak la tak la
aku tak beli lagi pun,jimat wei jimat
lagi2 musim pkp ni
ok tu je cerita
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook