XM

07 April 2020

Homemade vs Grabfood vs Foodpanda @ Feb 2020

hello blog,
gambar mknn je ni
sape puasa ganti or puasa sunat jgn tgk post ni.hukhuk


udang petai dan ikan grg

siakap 3 rasa

ni subway order grab

sotong sumbat kentang masak kari


order nasi grg kedai mamak
biasa la pki grabfood ke foodpanda
yg penting ada code voucher


cenkodok

 udang butter

siakap kukus

popia basah katanya popia ni glamer kat paya jaras
kwn aku bawakan ni masa dia dtg umah aku

pisang cheese dan pisang grg biasa
sama.kwn aku yg sama bawakan

ni pun kwn aku bawa,nama dia tiya
ni jugak bawa,byk tul mknn dia bw.huhu
tq3 rezeki3

ayam mangolia

nandos order grabfood


lauk nasi lemak
sayur masak apa yg ada



sama jugak order grab

besday aku
beli gak sorang se slice, sbb dah potong kek kat kg kan


ter order dominos ikan bilis.haha
boleh la,sedap jugak.kui3


tomyam campur

ayam grg pakai tepung bon chef

paprik dan sambal kak sai

sekian
letak gmbr mknn.haha
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook