XM

14 April 2020

Gamuda Gardens @ petang pulakkk

hello blog,
alkisah tak tahu mimpi apa
en.laki ajak lagi pergi gamuda gardens
sbb ada tmpt yg belum explore
ada tempat dekat gamuda gardens yg kwn2 hazeera amik gambar
tapi kitorang lum jumpa
laki aku ajak g petang tu jugakkk
ayoyo
disebabkan aku isteri solehah layankan  la jugakkk
hahaha
















kawasan ni area sebelah pejabat developer
dan ada rumah contoh
mahal oi umah sini,daku tak mampu.hukhuk







besar rupanya taman tasik ni
pagi kitorang explore taman yg bawah
ptg kitorang g taman yg atas
ayoyo.tak abis round ni
tapi sbb dah nak kul 7 kitorang balik la
ramai org ptg2 ni
plan nak pergi lagi
insyaAllah lps pkp
btw entry2 ni dah masuk entry bulan mac 2020 ya
entry blog aku mmg cerita throwback
jgn terkejut plak cerita keluar berjalan2 di musim pkp,nama pun throwback kan
tapi mmg style blog aku mcm tu dari 10 tahun lps,hukhuk
wei blog aku dah 10 tahun
yela aku start blog tahun 2010 kot masa tu hazeera kecik baby lagi
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook