XM

09 April 2020

Barang shopping @ Feb 2020

hello blog,
yeay
bulan shopping
ada duit dividen asb skit, bonus laki skit, duit terminate loan asb skit
simpan skit
belanja apa yg patut skit

laptop acer 1700
beli sbb laptop lama rosak sudah,laptop lama pakai dari 2008-2020(12 tahun), jenama acer jugak
so semoga acer ni pun tahan at least 12 tahun jugak.huhuhu

smart tv! 980
yeay beli jugak sbb tv rosak dah hampir setahun.huhuhu
so kira keperluan la kot beli sbb tv rosak bkn sbb tukar tv.hukhuk
owh tv lama dah jual kat carousel,walaupun rosak ada org beli,yg jenis baiki dan jual semula tu


eh 
ni beli sunglasses baru
tak penah beli wei spek hitam
aku sendiri tak penah beli spek hitam sendiri,yg ada tu kwn aku bagi
laki aku mmg jenis beli spek hitam,pki masa drive
ni dia nak belikan spek hitam utk aku.haha

car seat!
beli sbb car seat lama dah tak sesuai utk haziqah pakai
yg lama masih elok,boleh pki utk newborn -1 tahum
mungkin akan dijual preloved tgk keadaan sesuai nanti

 beli apa yg patut @ guardian

ha ni la beli kat guardian td

katil baby
ni beli preloved dekat carousel
masih ok lagi katilnya,murah plak tu.rezeki3


lama dah beli kat cbs(mainan)
hp lama papa tu,lenovo


beli preloved
masih cantik2 lagi.hukhuk


nak hias bilik plak anak dara  aku,siapa lagi klu bkn hazeera

beli snack sihat katanya






toto beli sbb toto lama dah buruk sgt.hukhuk

eh ter order.hukhuk


ter 'oder'.hukhuk



sekian cerita shopping saya
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook