XM

08 Julai 2013

Menu buffet di Halia,Sime Darby Convension Centre

hello blog,
entry letak gambar makanan
belum bulan pose lagi kan


udang dan ape ek tu?aku blur nak taip ape.hakhak.tiram kot
ni yang sejuk punya,masa ni aku tak jumpa yg bakar2,rupa2nya yang bakar2 kat luar

fav encik adam,lamb roast

nasi goreng,biasa 2je

pasta jenis ni kan tak sedap tau

lala masak kicap

pelbagai jenis kek.sedap

udang bakat,double sedap.berpinggan2 amik.haha

dessert.keke dan buah.fav anak2 aku

ikan bakar ada,tapi aku tak amik

lobster yg tak segar.adoi
lobster kat taste@6 swiss garden lagi best la

sate.ok sedap

sushi.biasa2 je.adik aku kate sushi carefour lg sedap

buah2an

kek dan dessert2 lain

topping ais krim

sayur2,mesh potato.pasta,nasi goreng

salad2.tak amik pon.haha

gabungan wastern(mesh potato) n kampung(keropok) n japanese(sushi).hakhak

teh o.aku mls nk buat.ni laki aku yg buat.lalalalalala

close up udang.

gambar air teh o pon nak amik

aku puas hati la dengan kupon yg aku beli
hooyeh
buffet setahun sekali je,encik adan tak minat buffet,dia jenis mkn sikit tapi kerap
tak seswai buffet
bulan pose mmg la tak buffet,tak minat
 

2 ulasan:

AnneRaini berkata...

oklah tu sekali skla.

mrs adam berkata...

anne,
betul2,sekali sekala bole la,klu slalu bole gemuks.huhu

Related Posts with Thumbnails

Photobook