XM

29 Julai 2013

Kenny Rogers Roasters @ Setia Walk Puchong

hello blog,
selamat bersahur semua
hari ni entry bole kuar sebab aku terlebih rajin.huhu
ni cite lunch kat setia walk puchong
setia walk ni area2 depan ioi,tapi depan ioi ialah ioi boulevard
setia walk ni sebelah ioi boulevard
tempat baru,masa aku pergi ni lif pon belum kemas lagi,masih ada kayu kayan


lunch di KR

sementara tunggu makanan aku melawat kawasan,cantik tak cantik tak

saujana mata memandang

ni panas ni,tp aku redah demi nak amik gambar.huhu

setiap pokok disumbangkan oleh orang perseorangan.siap ada nama lg

dah2 masuk KR mknn dh smpi

muffin KR


emm byk gak tempat makan kat setia walk ni
tapi tak semua halal la
ni pon tempat cha ya nun alif
ape2 pon aku dah pergi setiawalk puchong ni.huhu

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook