XM

06 Julai 2013

Belated Besday Dinner @ Halia

hello blog,
wah sudah nak bulan puasa
so entry makan2 aku akan schedule publish malam pada bulan puasa
ok skrg belum bulan pose bole publish siang.huhu
seperti biasa nak makan best2 sila beli kupon utk penjimatan
hooyeh sebelum besday aku lagi aku dah survey
dan terus beli
buffet @ sime darby
harus aku lupa nama penuh buffet tu,tapi senang kate semua ada la.suke3
dan aku pon telefon la nak booked 1 feb sempena besday aku
masa tu 28jan aku call
tapi nak tahu ape?bulan feb semua dah penuh smapai 28feb??
hhohoohohoho
emm..tak pe la so amik la 28feb baru sambut besday aku tau
so cite di halia sime darby ni aku buat 4 entry sebab byk gambar
ni gambar2 b4 mkn


tgh tgu papa parking,so dorang tgk2 ikan

lobby sime darby convention centre

hazeera berlari

ok papa dah siap,jom naik

namaku sebab aku yg booking kan

haziq n hazeera wat ape tu

papa tgh betulkan kasut ke tu

dah nmpk mknn

kawasan sekitar


sekian,
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook