XM

29 Julai 2013

Nasi Kukus PJ vs Nasi Kukus Puchong dan Mee Udang

hello blog,
perletakan gambar makanan
entry kuar waktu malam so xpe la kot


nasi kukus kat Selera Jaya 223 PJ
sedap wei nasi kukus ni,murah je kot
ada masa lunch

lunch mkn luar,dinner beli kat pasar.mee udang


mee udang ni selalu je aku nmpk kt pasar tp tak penah beli,ni laki aku yg g pasar sensorang,dia beli ni
*mmg tak patut beli,tak sedap langsung!huhu.tawar,hambar,tak de rasa ok!
ni pertama dan terakhir aku beli mee udang pasar malam puchong prima ni.huhu

laki aku belikan aku mee udang,dia beli nasi kukus utk dia,ayoo lunch nasi kukus pj,dinner nasi kukus puchong.ni nasi kukus amir rasanya


emm nasi kukus pj sedap
nasi kukus puchong pon sedap
mee udang tu je tak sedap
sekian


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook