XM

20 Oktober 2011

Restoran Saba Cyberjaya

hello blog,
adik aku bawa kereta ke UPM
ewah2 pas tu asik makan saba ni
lepas tu hari tu dia bawa aku la pulak.huhu
owh restoran ni restoran arab yang murah dan sedap
Lamb Kabsah Regular RM15,Large RM25
Chicken Kabsah Quarter RM10,Half RM15
ok lepas tu tambah GST 6% dan service tax 10% ye

jauh adik aku park
dia kate ni je yang senang dia nak park
pemandu perempuan yang tak pro katekan.huhu

TrustGate Cyberjaya,ada Ariana Iranian Food sebaris ngan restoran saba ni

snap block restoran saba.huhu

blogger katekan.semua nak amik gambar

suasana dalam restoran.sentiasa ramai orang ye

hazeera

ada sos tulisan arab*jakun

tu gambar adik aku

Chicken Kabsah Half

haziq nangis sebab nak tuang nasi sendiri tapi mak ndak tak bagi

dah cool down sekejap
haziq ni mmg tau.gedix!

mengidam puding ceramel
nak buat sendiri tak de pengukus
terpaksa la beli.huhu


restoran saba.snap dari dlm kereta


hari jumaat makan kat sini ngan adik aku
hari ahad pergi lagi dengan encik adam pulak.huhu



nota kaki:lebih murah dari JM beriani

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook