XM

21 Oktober 2011

Jusco Melaka yang baru ni best la

hello blog,
owh lepas reunion raya laki aku tu
aku ajak laki aku jumpa kawan aku
haha.shopping compleks adalah kwn aku.lalalala
sebab dengar cerita jusco melaka yang baru ni best
aku tak tahu la ada berapa jusco kat melaka ni
2 kot
tapi aku nak g yang baru.
pakai cakap je,naseb baik laki aku terer bab jalan2 ni

jusco AEON here i come.huhu

orang sibuk cr parking,aku sibuk nak amik gambar

ramai orang,raya raya pun ramai orang

haziq didukung,manja terlebey

survey2 je,beli kat KL jugak

suasana di dalam jusco melaka

banyak jugak aku amik gambar ek


masa tengah duduk ni haziq kate dia tak suka pergi sini,dia nak pergi zoo.ewah2!
zoo ramai orang ye.kitorang lalu depan zoo berderet kete sampai parking tepi jalan
nape diorang g zoo masa raya ek.haha

poh kong

tomei

jumpa kereta baru suka

tukar duit syiling kat customer service

tengokla tu gembira la sgt

terbeli sesuatu
'ter',tak rancang pun.haha

jom jalan

selamba je tinggalkan mama ye


owh banyak lagi gambar
aku letak entry lain ye
esok2 la ye
aku cakap best sebab kedai2 tersusun
kalau skincare/make up satu tempat
baju satu tempat
kasut sederet satu tempat
baju sederet satu tempat
sebab tu aku kate best
antara yang aku ingat,stage,etude houde,skin food,H2O semua sebaris
kan senang macam tu..


nota kaki:tak round semua pun.separuh je.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook