XM

24 Oktober 2011

Nandos ke Kenny Rogers best?

hello blog,
nandos ke kenny rogers best?
dulu aku pernah terbaca ada orang tanya soalan ni
emm...
masing2 ada pendapat sendiri
aku bantai dua2.haha
owh pergi alamanda nak makan
bukan main jauh ye.gedik tul.haha
bukan jauh sangat kot
setengah jam dah sampai,ni bawa slow
kalau bawa laju 15-20 minit dah sampai ye

papa pilih menu

hazeera kena blaja senyum depan kamera ni

Nandos Alamnda

mula2 ingatkan nak TGI or KR,tak jumpa KR n TGI,nandos pun bole la
sebab kitorang g kat alamanda yang tepi kolam tu
KR di bawah kot,TGI kat area alamanda yg baru
owh biasa ngan alamanda lama je.haha

bosan menunggu,aku snap gambar

owh sebelum order waitress tu dah cakap ayam kena tunggu setengah jam,sebab diorang tengah masak
alkisah malam tu nandos alamanda penuh daa
aku ingat nak g cari KR or TGI semula,tapi encik adam nak tgu
yela kalau cari tempat makan lain pun setengah jam jugak kot
sama je.so kitorang tgu la

minum air dulu ye haziq

disebabkan kena menunggu
aku pun jalan la kat keliling kolam tu
dan tengok restoran apa yang ada lagi
aku selalu   pernah makan kat Secret Recipe(SR) dan manhattan je kat restoran tepi kolam alamanda ni
antara yang aku ingat,SR,sushi(kot),manhattan,JM beriani,restoran makanan thai,restoran makanan tempatan(dua dua aku lupa nama dia),Sahara Tent(arab),Old Town White Coffea
owh banyak ye tempat makan di alamanda
belum masuk kat area baru,food court n aras bawah lagi
macam semua je adaa.macam ye.

aku suh haziq duduk n snap gambar
alamak macam gaya pompuan je.haha

snap gitu2 je.huhu

suasana malam ditepi kolam

yeay dah smpi.order half chicken n 3 sideline je ye

konon2 mama diet.ni pun kenyang gile
siap bawa balik fun fries
lps bayar waitress tu cakap manager saya ucap terima kasih sebab menunggu
owh sama2
ni yang tak best g keluar makan malam
siap makan 9.30,kul 10 kedai2 dah nak tutup daaa.huhu
tak sempat mama nak beli beg skola tau
tapi diorang sempat naik kete ni
masa tgu papa beratur bayar parking

rm1 ye

owh kul 10 ke 10 lebih nak balik tu beratur bayar parking sangat ramai orang
lepas tu ingat nak lepak depan taman masjid putrajaya
tapi renovation tak siap2
so tak keluar kete la ye
jalan2 putrajaya pakai kete je
tengok pemandangan putrajaya dari dalam kete
berangan nak beli umah kat putrajaya.haha.harga juta2 ye
gambar pun tak dapat nak snap sebab kamera hp cap ayam je pun.huhu

satu ni je snap.sign board di putrajaya.haha


sekian bebelan,


nota kaki:banyak entry nak kena buat ni.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook