XM

18 Oktober 2011

Kapersky Internet Security 2012~Murah dan best

hello blog,
ok aku nak cerita pengalaman guna kapersky
start guna kat laptop tua acer tu oktober tahun lepas
beli kat kedai kapersky antivirus(KAV) 2011 RM50
mahal sey,siap download pakai cd yang disediakan.haha
first time katekan.lepas tu laptop tu tak de la rosak2 lagi
haha laptop tu beli tahun 2007 ke 2008 awal tahun,sejak beli hanya pakai antivirus free
sampai la asik kena virus dan diformat,baru nak beli antivirus tahun 2010
ok sekarang dah kena renew,beli la kapersky internet security(KIS) 2012
ok sebelum tu cerita antivirus untuk netbook baru toshiba ni
sebulan pertama guna norton yang dpt free masa beli netbook
lepas tu download KIS 2012 dan pakai trial free sebulan
masa pakai trial kapersky ni netbook ni asik jammed je
hampeh tul.ingat toshiba ni seswai ngan norton je kot
tapi norton mahal,alah tawakal je la beli KIS 2012 online
1 user RM30,3 user RM70,wah murah tu(berbanding masa first time beli 1 user RM50)
beli kat sini,penjual yang boleh dipercayai
so start julai 2011 toshiba ni dah pakai KIS 2012
alhamdulillah bila pakai yang beli tak la jammed
pakai yang free trial tu je jammed.huhu
ok.......alkisah acer kena renew kapersky oktober
sekali adik aku yang kat UPM tu lagi la dapat beli KIS 2012 lebih murah!
1 user RM28,3 user RM64,wah2!
owh dia beli kongsi ngan kawan dia,aku pun beli la satu ngan dia
1 user RM21 je ye(yela sebab kongsi)
tu pun adik aku tak amik duit pun,duit yang aku bayar dia bagi kat haziq n hazeera
duit raya katenya.haha
tq ye sarah



beli dari senior adik aku-UPM


budak UPM tu siap bagi cd software nak download KIS 2012 tu lagi
tapi aku download dari internet je
aku amik no siri je
kesimpulan:acer dan toshiba ku pakai kapersky
murah dan tak de virus
owh KAV dan KIS ada beza
aku tak ingat bezanya ape
kalau tak silap KIS protect file kita masa kita surf internet(kot)
KAV kurang sikit protectionnya,harga lebih murah
kalau nak confirm sila google ye
sekian



nota kaki:belajar IT konon,tapi tak terer mana.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook