XM

21 Oktober 2011

Big Bad Wolf Sale 2011

hello blog,
owh hari tu kan adik aku bawa g makan kat saba
lepas tu moh kita ke MAEPS
macam biasa la BBW,adik aku dah pergi hari rabu
hari jumaat dia bawa aku pulak.lalalala,tq tq
owh entry aku biasalah akan keluar lambat
BBW ni pun dah abis pun
best best.TAHUN DEPAN NAK PERGI LAGI(encik adam take note ye)

kena naik shuttle dari tempat parking

snap gambar nak letak kat blog

ramai orang,tapi tak la sesak berlaga vontot

haziq posing skit

hazeera nak pilih buku

haziq pilih2,sambil tu cakap"mama buku ni bagus" yo yo o je

alhamdulillah anak aku suka tengok buku

pilih jangan tak pilih

pas tu balik umah dia tak bagi aku amik gambar buku2 tu.adoi

aku banyak beli buku2 anak2 aku je
buku kanak2 BI n kulit tebal murah2,sebab tu la nak g lagi tahu depan
aku tak de la beli berlubur2,sebab biar sikit dan aku boleh bacakan
daripada banyak tapi tak baca buat perhiasan
beli 6 buku untuk diorang,3 mak ndak diorang belikan masa pergi hari rabu
so ada 9 buku,baru2 beli aku asik je la kena bacakan
haziq tak abis2 "mama bacakan"
walaupun masa tu aku tengah masak.ayoyo
owh aku beli 8 buku,jumlah hanya RM37.memang puas hati
konon aku bujet sejam je dalam ni sebab bawa anak2 kan
sekali 2 jam jugak.huhu
eh naseb baik aku datang hari jumaat,aku ada baca entry salah sorang blogger dia pergi hari ahad
banyak buku kanak2 dah sold out.fuh selamat aku
ok sekian bebelan,pergi yang ni lagi best dari pesta buku antarabangsa kat pwtc tu tau
(ni pendapat aku la)


nota kaki:kalau lagi lama dalam ni lagi best,tapi anak2 tak larat pulak.ada orang bawa luggage tu buat isi buku.macam kat airport daa

2 ulasan:

Small Kucing berkata...

next time mesti bawa bg trolley :P

mrs adam berkata...

hehe.next time pergi sorang2 best,kalau bw anak2 tak boleh concentrate

Related Posts with Thumbnails

Photobook