XM

08 Oktober 2012

Prestasi Haziq Di Smart Soleh Puchong

hello blog,
prestasi haziq kenkonon
bukannya ape
bulan may ada exam
akhir bulan 6 amik report card
bulan 7 baru snap gambar
bulan 10 baru up entry
byk panjang itu masa.haha
tak kisahla asalkan aku ada rekod kat blog


owh ni diorang bawa balik,alang2 tu aku snap la gambar
yang kiri haziq,yang kanan hazeera
*haruslah haziq punye lagi kemas kan

ni ha fail haziq
*Fail ni cikgu smart soleh bagi masa amik report card
**alkisah encik adam yang pergi amik sebab aku dan anak2 balik kampung
***lepas dia amik report card,dia cakap 'first time abg amik report card anak'.haha.klaka je kan ayat dia,dah haziq anak pertama,so ni la first time nya.

ada 3 ke 4 ek exam paper.abisla aku dh lupa.haha

kalau ikut gambar tu ada markah 92,90 and 76
aku check2 sebenarnya yang 76 tu bukan 76 tapi lagi tinggi,maybe cikgu dia salah kira.tapi tak pe la
exam budak2 je kan.macam beria sgt kalau aku suh cikgu dia betulkan markah tu.haha
lagipon aku tengok kertas tu dah lambat,sebab aku blk kg kan
senang je exam tu,haziq tak dpt markah penuh bukan sebab dia salah tapi sebab dia tak ikut garisan betul2
yang padan2 gambar tu semua betul
yang byk tolak markah sebab kaler xkemas n tak ikut garisan betul2,garisannya ada tersasar skit
emm tu je la prestasi haziq
biasa2 je,tapi boleh la.ok je kot
yang byk cakap ngan cikgunya ialah encik adam
ok abis cite skola
jom layan gambar lain

abis penuh bakul beskal dia sumbat brg2 mainan

hazeera yang suka teddy bear
*dia nak kumpul teddy bear bebyk,abisla aku.huhu

tengok tu,abis teddy mr bean,si haziq punya keje dia selit tepi tayar

sekian cerita,


 


http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 ulasan:

mummY daniSha berkata...

wahhh ada markah eh...skool danisha x de markah2 ni huu

mrs adam berkata...

a'ah siap ada markah2 tu.baru 4 tahun dah ada markah2.hehe

Related Posts with Thumbnails

Photobook