XM

19 Oktober 2012

Hey susahnya nak daftar Chicky Club KFC!

hello blog,
seperti biasa hari jumaat hari keluar ngan anak2
mama malas masak
padahal sabtu ahad pon malas gak.haha
eh isnin-khamis pon masak gitu2 je.adoi
ok dah jom citer
minggu sebelumnya pergi mcd,pas tu next weeknya pergi kfc plak
ada sekali tu xtau nak g mana,tetibe encik adam nak join kitorang sebelum solat jumaat
terus dia ajak makan kedai mamak tau.haha
ok ni cite yang kat kfc
alkisah anak2 aku kan suka mainan lebih dari makanan
so aku ingat nak daftar chicky club kfc tu
boleh dpt less kan
masa aku g kfc bulan 3 ke 4 masa tu aku ada tanya
tapi kat kfc puchong prima tu kan dia kata kad chicky club tu dah abis
so tak boleh apply
ok fine.1st time ok lagi
pas tu aku ada g kfb tasik prima lak bulan 5-6 macam tu la
tanya pasal chicky club tu
dia kat kfc tasik prima xboleh apply chicky club,cuba kfc puchong prima
ok fine.2nd time.ok lagi
pas tu kali ni lak bulan 7,aku tanya lagi pasal chicky club tu
dia kata tak de lagi!
ewah ewah ni dah 3 kali ni
ape ni kfc????
hampagas punya kfc
pas tu aku report kat CS dia tak de respon smpi skrg
first time aku report kat CS company besar tak de respon
aku penah report CS dominos,mcd,rapidkl,hospital putrajaya,tm
semua respon dalam 1 hari
kfc punya CS hampagas.huhu
*CS=Customer Service
dah.kesimpulannya aku belum apply lagi kfc chicky meal ni
ayoyoyo

haziq

hazeera

haziq yang tak suka makan ayam
*kali ni naseb baik la dia nak makan

spiderman

gambar haziq lagi

ha kena amik ni gambar dia makan ayam.sebab jarang2 dia suka makan ayam

hazeera apesal ni tak de mood

patutla haziq beria makan ayam,sebab nak upah ni

ni king's kat otk

dorang main tiga2.dah la dia tahu mama byk duit syiling
sebab tu la suka2 je nak main semua

ni la spidermannya.balik umah baru buka

spiderman climbing

spiderman swing

sekian cerita
eh bila la nak dpt apply kfc chicky meal ni
kena g kfc ioi kot
masalahnya kalau dah kat ioi wat pe pergi kfc
byk lagi kedai n restoran lain kan
haha


 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook