XM

15 Oktober 2012

Menicure @ Amante Bandar Puteri Puchong

hello blog,
nak tahu tak
kuku aku ni ada problem
hampeh tul
macam jangkitan fungus la
kat satu kuku je
kuku ibu jari tangan belah kanan
walaupon satu je
tapi aku tak suka tau
dulu tahun 2009 penah kena,beli ubat kat farmasi ok
lepas tu tahun ni kena bei ubat kat farmasi jugak
belas2 hinggit gitu harga dia
ok la jugak,tapi take time la
lambat sey
tension aku,padahal skit je kat kuku tu ha.melebey je kan.haha
so sebab kuku satu ni boleh la cari alasan nak g menicure,haha
jom menicure

tangga nak naik

senarai treatment kuku dan harga
*mahal sey,aku beli kupon,murah je la.haha

amante di bandar puteri

owh snap gambar luar je
*malu nak snap gambar kat dalam

amante dari jauh

hooyeh lepas buat menicure kuku jadi berkilat.lalalala
tapi skrg dah tak ok semula
kuku yang satu tu la
takpe lepas ni boleh g menicure lagi
tapi kena tunggu offer best la baru pergi
huh malas aku nak snap gambar kuku yang macam cacat rosak tu.huhu
sekian cerita saya yang tension satu kuku ada fungal infection!

 
 http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 ulasan:

AnneRaini berkata...

amboi siap gi manicure ni...hehe

ku takpernah pergi menatang manicure ni. selalu kilatkan kuku sendiri je.

mrs adam berkata...

anne,
saya tak reti kilatkan kuku sendiri ,tu la kena g menicure tu.lagi pulak kuku ada infection.adoi.huhu
tapi kan dah beli alat nak kilatkan kuku kat daiso,tapi lum pandai guna.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook