XM

27 Oktober 2012

Mengidam Lemang la pulak

hello blog,
selamat hari raya haji!
daku beraya biasa2 saje
tapi makan byk.adoi
lepas tu beraya dengan asgnment.haha
best gile kot.lalalaaaaa
ok ni cite encik adam gedik nak mkn lemang
masa tu dah seminggu lebih syawal mana la ada org jual lemang lagi
dia mintak rendang homemade dan lemang beli(ni permintaan raya puasa)
permintaan raya haji plak ialah daging salai masak lemak cili api
beriya aku salai daging semalam.haha
first time kot.hahah
owh sambil tunggu daging siap boleh sambil buat asgnment tu
terer kot.padahal terpaksa sebab nak dekat due date!hakhak
ok dah dah letak gambar skit je
nak sambung berkubang ngan asgnment ni
best gak wat asgnment kat kg,sebab adik2 aku ada nak jagakan haziq n hazeera tu

mcm tembam je gambar aku ni.adoi

dpt gak lemang.lemang puchong yg tak berapa sedap pon.ni je yang ada.naseb ler.huhu

alamak lupa snap gambar rendang.dah abis le pulak

sekian bebelan saya yang sedang buat asgnment,kepala kenoneng.huhu
 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
 http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

2 ulasan:

AnneRaini berkata...

raya haji haritu puas dpt mkn lemang dgn rendang..sedap

mrs adam berkata...

wah bestnya.kat tempat saya tak de lemang lak.kalau nak kena beli lah nmpknya.yang byk nasi impit,kuah lodeh dan ayam masak merah

Related Posts with Thumbnails

Photobook