XM

23 Mei 2012

Kiara Square @ Bahau

hello blog,
alkisah dari alam warisan kami pun berpisah sementara.huhu
encik adam kerja,aku dan anak2 ikut adik aku pulang ke desa eh felda
dlm kereta kdg2 haruslah dlm keadaan tegang slalu sbb haziq n hazeera buat mcm2
lagila bapanya tiada,makin aktif ank2 aku tuh
hurm sampai bahau haruslah singgah sebentar
owh adik aku mahu beli ink printer,ade ke dia g mines lupa beli ,so beli la di kiara square ni
bole aku beli pembersih screen laptop skali
sambil2 tu cari2 gak baju tuk haziq n hazeera tuk majlis kenduri adik aku
tapi tak de la pulak
tak de yang best,ntah ape2 ade satu kedai kat kiara square tu jual baju china mari jugak
tapi harga macam Baby Gap ori.huh
macam biasa haziq n hazeera nak main kete jap
tapi aku tak nak kuarkan duit,sebab nak bagi pengajaran kat haziq
hari tu dia naik kete kat mydin usj kejap je,pas tu dia turun,kete tu gerak2 sendiri hantu yang naik tak de orang naik.sabo je la!
so kat kiara square ni aku biar je dia naik tanpa gerak.haha

haziq n hazeera

muka haziq beria mcm la kete tu gerak.padahalnya tidak

haziq sedang memerhati keadaan sekeliling
tgh pk ape ntah.boring kot kete tak gerak.haha

wei!tgk tu haziq melukut di tepi gantang.hakhak

kan kuda tu leh naik 3 orang.ada sorang cina masukkan token,anak dia satu je.so ada 2 tmpt kosong.cepat2 haziq naik tanpa malu!adoi.nak tergelak pun ada masa aku tgk ni ok.lantak la kamu haziq.

last2 dpt gak dorang naik,mak ndak yang belikan token

ceh adik aku tak tahu aku sengaja tak nak belikan token sbb haziq membazir hari tu
masa ni aku tgh g kedai baju
so suruh dia tengokkan haziq n hazeera
pas tu dia belikan token lak
kalau aku ada harus aku halang.kahkah
dah dah jom balik kg nenek dah tepon bila nak sampai,


nota kaki:kecik je kiara square ni.sekangkang kera.haha

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook