XM

13 Mei 2012

DiGi WWWOW Awards 2012 - Jom Undi Mialiana.com Setiap Hari (Sticky Post)

hello blog,
pengumuman-pengumuman(aceceh,gaya joyah sport).heee
ni ha DiGi WWWOW Awards 2012 sudah bermula
Jom Undi Mialiana.com Setiap Hari mulai sekarang!
ye sekarang!now





ha meh sini daku tunjukkan cara-cara untuk mengundi

tolong ye kawan2 ..
emm.kejaaap je..
dalam 2-3 minit je..
(makin cepat klik makin kejap je nak vote,1 minit pun boleh jadi)
apelah sangat masa 1 minit anda tu kan..
so saya mintak jasa baik kawan2 yang baca entry ni meh vote
saya mintak masa 1 minit anda
1 undi anda amat bermakna buat saya tau.heee
sayaaaang semua.muah2.huhu



Cara-Cara Untuk Mengundi
(Sila klik pada gambar untuk besarkan)



Klik pada Promo Badge untuk undi / vote

Klik pada butang VOTE NOW

Paparan Login sama ada nak guna FB ataupun Twitter

Paparan Login melalui FB. Sila masukkan butiran yang dikehendaki.

Paparan Login melalui Twitter. Sila masukkan butiran yang dikehendaki.

Selepas Login, klik pada butang VOTE NOW

Klik butang OK untuk pengesahan.

Butang VOTE NOW bertukar menjadi VOTED.
Anda telah berjaya undi/vote Mia. Terima kasih ya..

ok kalau dah vote tu
kalau nak bgtau saya pun boleh
so nanti2 bile2 boleh saya vote anda semula untuk contest2 yang lain
tolong-menolong
ok itu saje
tak boleh nak membebel byk sgt.khamis ni exam last paper
past year axam byk lum buat ni.huhu




sekian,
yang benar,(aceceh ala2 skema gituu.huhu)


nota kaki:jangan lupa vote hari2 tau.







Vote Me Everyday
23 April - 13 May 2012

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook