XM

13 Jun 2011

Restoran Nasi lemak USJ

hello blog,
adik2 aku datang haruslah jejalan
pas tu g makan
owh jejalan malam
sebab siang aku ada kelas.huhu
owh aku suh encik adam bawa kat kedai makan yang best
ala-ala kedai mamak tapi bukan kedai mamak
*maksudnya nak kedai yang suasana happening macam kedai mamak tapi bukan kedai mamak
(owh fahamkah apa yang aku maksudkan)huhu
dia bawa g sini

Restoran Nasi Lemak USJ

suasana kedai dan adik2(4 je ,lagi 2 kat kg temankna mak aku)

bubur,bil,hazeera

papa suapkan hazeera bubur

nasi lemak,bubur

owh baru persan aku tak amik gambar lamb chop dan fish n chip
owh restoran ni banyak menu
ade char keuw teow penang,sate,bubur,western etc
TAPI masa kitorang pergi ni kul 11 lebey semua dah abis daa
yang ada cuma nasi lemak,bubur,lamb chp 1,fish n chip 1
ayoyo..
emm..order je la apa yang ade
lamb chop dia bagi separuh harga sebab portion lamb tu kecik
siap bagi percuma mushroom soup n garlic bread lagi.huhu
nasi lemak yang sedap,harga rm6.50 ke rm6.70 macam tu la
fresh oren yang sedap tapi lambat siap,




nota kaki:yang penting berkumpul ramai2.huhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook