XM

30 Jun 2011

Coklat,Lego dan Tabung

hello blog,
mak ngah bagi coklat
yeay
coklat besar...
makan banyak hari pun tak abis2 daaa
opss ada lagi tau
kat alamanda haziq pau mak ngah
tapi tak de gambar


smarties besar

yeay
dapat pun mama belikan haziq lego
mama ada baca lego bagus untuk kanak2
tanak liat pun bagus.tapi lum beli lagi
haziq beria main lego
mama nak beli lagi satu la kot

tapi lego cap ayam daa.huhu
ps:papa LEGO ori plss

mama ni kan semua dia nak beli
kadang2 papa perli nak sewa lori ke nak angkut shopping komplek
itu melampau.huhu
dan haziq dan hazeera dah ada tabung sekarang...
yahooo...
awal2 ada tabung haziq tanya mak2 sedaranya n neneknya;"ada syiling tak?"
ayoyo mintak duit orang pulak daa.huhuhu

yeay tabung thomas n friend
*mari menabung!


sekian bebelan,



nota kaki:wishlist yang panjang

3 ulasan:

abg kaspersky berkata...

hepi family nih :)

kalau puan nak bli

bank in ke akaun(ada kat blog saya tu)

then sms saya 012 747 3680
emel,dalam masa 24 jam saya akan hantar license tu..thanks :)

mrs adam berkata...

ok,nanti saya nak beli.dalam bulan ni,nt saya bank in dan sms awak ye

Happy walker berkata...

nice blog... have a view of my blog when free.. http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) .. do leave me some comment / guide if can.. if interested can follow my blog...

Related Posts with Thumbnails

Photobook