XM

09 Jun 2011

Mini Steamboat at Foodcourt Maju Junction

hello blog,
owh hari tu berdating dengan munirah di kl
konon2 nak g kg baru tapi hujan la pulak
so decide g maju junction
foodcourt maju junction ni best jugak
dulu2 masa student selalu g
tak tahu la sekarang ni best lagi ke tak
yang pasti weekdays ramai orang,sebab orang kerja ramai makan kat situ
aku g hari sabtu tak ramai daa
oppss  aku mmg suka tmpt tak ramai orang.haha
mini steamboat ni aku suka makan kat sini


-kuah sup atau tomyam
*nak ikutkan aku nak kuah tomyam tapi sbb nak kongsi ngan anak2 kenalah pilih sup
**opss bukan tak nak order dua,tapi anak2 aku tak kuat makan,aku pulak nak diet tak leh makan bebanyak,kang kalau order dua,diorang mkn suku aku makan satu tiga perempat pulak.so baik beli satu je.huhu

-encik adam beli mee kari

-mini steamboat kedai hujung sekali.
*masih tak berubah sejak dulu.huhu

-suasana tak de orang.hari sabtu katekan
*kalau bulan pose,penuh sampai tak cukup tempat nak berbuka

-munirah,haziq,hazeera

-lepas tu jejalan,nampak kereta mestilah diorang nak naik

owh kesimpulannya,foodcourt maju junction masih tak berubah
maju junction pun masih macam gitu jugak
owh dulu student g jalan kaki je dari ukm kl tu
sekarang naik kete kena bayar parking lima hengget duk sejam lebey je.eh mahal jugak eh.berkira.huhu



nota kaki:tiada wayang di maju junction

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook