XM

19 Jun 2011

Bebelan malam

hello blog,
adoi.mama nak buat assignment la haziq
tapi haziq kaco mama ayoyo
naseb baik hazeera dah tido
opss nanti mama tak tdo hazeera bangun pulak
hoho setiap minggu aktiviti full,facial la,photoshoot la,slimming la(trial je)
emm..
banyak nak tulis tapi tulis skit2 je la.haha
ok xpe esok mak ude haziq datang
import bibik dari kampung.opss.bukan bibik ye,mintak tolong adik aku jaga anak aku sementara aku boleh setelkan assignment
haha.bagus kan.
rasa nak beli tablet pc...
tapi macam bukan keperluan,lebih kepada kehendak.haha
emm..tengoklah nanti
rasa nak belikan haziq kete yang ada remote control tu,tapi kena beli dua la pulak
kalau dua dah lapan ratus.
tadi cakap ngan haziq mama boleh beli satu je,boleh tak kongsi ngan hazeera dia jawab tak boleh
aceceh..tak boleh tak payah beli la ye.huhu
kat website mydear kate warehouse sale diorang 30jun-10julai ni!
wah wah *tengah fikir nak beli ape
##owh teruk gile aku ni,semua nak beli!
lagi satu hari ni gembira sebab masa pakai seluar jenas terasa longgar semacam
haha.tak tahula perasaan atau perasan
tak timbang lagi,sebab malas nak tengok angka yang bukan target aku tuh!
haziq ni dah besar,ikut perangai aku skit2
dia tengok majalah ada iklan body syampu upin ipin
terus cakap kalau body syampu dia dah abis dia nak beli body syampu upin ipin warna oren
ewah2!
hazeera pulak nak cuba2 tekan keyboard laptop.ayoyo.
owh lupa pulak nak tulis haziq dah skola,tapi gambar lum ada
baru seminggu skola.aceceh skola 3 tahun tak leh nak masuk genius aulad ye sebab genius aulad amik 4 tahun -6 tahun
so skola kat smart soleh puchong
lagi..
photobook dah siap tapi lum amik gambar nak tunjuk kat blog
gambar photoshoot jugak dah siap,next week sampai
aceceh...macam2 kan aku ni,photobook la,photoshoot la..
emm...tak sangka dapat buat photobook harga ratus2 tu,*tapi aku beli kupon ye,50 hengget je,harga sebenar rm278.berbaloi2.huhu
emm..photoshoot jugak beli kupon..99 hengget je,harga sebenar rm300,2 jam outdoor photoshoot+100pcs 4R print+1pcs 8R print+DVD,tempat dan masa kita tentukan sendiri
detail dan gambar di lain entry ye.ni jugak berbaloi2!huhu
yeay angan2 nak photoshoot di anniversary ke4 tercapai.huhu
tahun depan berangan nak studio photoshoot pakai baju pengantin,haha
semoga ni pun tercapai.huhu
emm..apa lagi yek
ha nak tengok wayang bawak anak2..tak tahulah boleh ke tak.harap2 haziq dan hazeera ok
tengok wayang pun beli kupon ye,separuh harga
*ok aku dah gile kupon sekarang!
tapi serius memang untung beli kupon2 ni sebab harganya kurang dari harga biasa
dan cerita last ialah 2 julai ni nak pergi event hada labo di Full House Sunway Giza
lalalala..selamat dapat daftar 100 terawal.yabedabedooo
sekian bebelan malam seorang ibu yang tengah tunggu anaknya tido sebab nak stay up buat assignment,


nota kaki:nak perah otak buat assignment..

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook