XM

14 Januari 2022

Roti John Cheese Sekapal @ Pasar Ramadhan Sg Abong Muar

hello blog, 
bulan puasa masa pkp!
masa hari 1st puasa kitorang ada niat nak g pasar ramadan,tapi beratur pjg wei
so xjd g 
ni hari keberapa puasa ntah
laki aku rajin nk beratur
dia yg g pasar ramadan sorang2
aku mls ikut,tapi aku suruh dia amik gmbr .haha
aku tak kirim apa2,laki aku yg nak try roti john cheese sekapal ni



besar kan, siap dlm kotak cantik
mcm kotak pizza















lain2 adalah gmbr hiasan.haha
laki aku g beli 1 mknn ni je.haha
mahal wei,rm17 kalau tak silap
tapi rasa dia
alahai biasa sgt!harapkan kotak je la lawa.huhu
aku rasa tak berbaloi dgn harga
aku cite kat kwn opis aku org muar,dia ckp roti john ni yg asal2 kat kedai mmg sedap
tp tu la lps masuk pasar ramadan,ada kotak bagai,rasa dia tak lari,tak sesedap dulu
aku pun tak penah rasa yg sedap daa.huhuhu
nak beli lagi mmg tak la,kita cuba makanan lain ye
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook