XM

13 Januari 2022

Majlis Jasamu Dikenang Puan Rozita Md Derus

hello blog, 
amboi tajuk blog
saja la ,ni majlis bersara kwn opis aku yg baru kat muar ni
kitorang panggil dia mak ita
walaupun aku baru pindah, tapi dorang layan aku ok wei
alhamdulillah.huhu


hadiah dari unit kitorang, bagi mak ita


selamat bersara mak ita!


eh terletak gmbr selpie plak.
amboi filter hp.huhuhu




gmbr lain, g kinik sbb demam
ni klinik wakaf kat masjid sg abong, byr rm5 shj
laki aku yg bawa anak2, aku keje
sbb laki aku yg bawa so ada1 je la gmbr.haha

hari lain, nak g majlis apa ek,kenduri kat umah kwn opis aku rasanya

meeting ke kursus masa ni

haziq g sek
yg ni papa snap gmbr
kalau mama snap dia tak bagi.hurmm

unit asrama kolej muar

okla tu je citenya
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook