XM

08 Januari 2022

Kedai Emas Kwang Heng dan Kedai Emas Bukit Mas @ Bukit Pasir Muar

hello blog, 
jom cari kedai emas kat muar



ni masa ni aku trend in gelang tgn putus
amik subang,xyah bayar.haha
sbb harga emas naik,pas tu aku amik yg g lagi kecik kan



ni masa ni g hntr surat tukar sek hazeera
yg haziq bapak dia uruskan,hari lain sbb sek haziq suruh lmbt


yg ni hari lain
di kedai emas bukit mas plak












kwang heng dan bukit mas sebelah2 je
selang 1 kedai
dua2 kedai beratur pjg
tapi aku lagi suka bukit mas sbb dia murah skit,haha,beza rm1 -2 je
tapi sbb aku dh biasa ngan staff bukit mas
lagipun dorang boleh bagi harga ikut bajet aku wei.haha
bagus2
sbb benchmark aku,kedai mas sri tanahmas kat sri gombak,kat situ lagi murah dari sri tanah merah,kwn aku la g,aku dh pindah johor,so aku target dpt harga murah mcm kat selangor
so bukit mas ni boleh bg harga tu,sbb tu aku suka,huhu(gunakan skill nego ye utk dpt harga mcm kat selangor)huhuhu



 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook