XM

30 Oktober 2019

Perak 2019 : Inap Desa Kuala Dal best!

hello blog,
laki aku yg cadangkan
dari perlis singgah kuala kangsar
sbb nak rehat tak nak drive terus
aku follow je la.huhu
cari homestay paling murah
nah dapat ni,tempah via Agoda,pay at the hotel


dah sampai

homestay paling murah,rm80 satu malam

suasana desa

wah tepi sungai kecik
boleh mandi rupanya


haziq terjun sungai

cetek je.huhu









main basikal jap


labu sayong

satu katil
2 tilam
kecik je,tapi selesa la utk berehat 1 malam keluarga kecil kami









best wei inap desa ni
aku tak sangka best
aku pilih sbb plg murah dalam agoda je.haha
sape nak try boleh la sini
very recommended!
*tapi malam2 ko dgr la tapak kaki org bilik atas,sbb aku bilik bawah
argh xkisah la dgr tapak kaki,asalkan boleh tdo sudah.huhu

 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook