XM

26 Oktober 2019

Penang 2019 : Nasi Tomato Batu Lanchang

hello blog,
balik hotel,mandi2 solat jamak taqdim siap2
lps tu g komtar lagi!
hahahaa
kali ni bapaknya plak nak beli buku
eh eh smlm tak nak beli


masuk watson jap

tdo

kali ni tak sesat

lps dah kuar komtar
nak cari supermarket
nak beli mknn kering,megi,air kotak,pampers
singgah Gama,quick shopping,9.30 mlm baru masuk oi
supermarket tutup kul 10
adoi
setel shopping masuk kete(aku ngan haziq je g beli brg,baby tdo yg lain tak leh turun)
ingatkan nak balik hotel
tetibe laki aku kata "tak makan ke"
ayoyoyo
kuatnya makan
aku pakai sebut je nasi tomato batu lanchang sbb pernah tgk rancangan tv dinner nasi tomato tu
jom la ke batu lanchang






aku ngan laki aku je makan
haziq hazeera dah ngantuk daa

siap mkn terus balik hotel
tdo dan rehat
esok pepagi nak gerak ke perlis
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook