XM

20 Oktober 2019

Kisah kek harijadi Haziq ke 11 dengan Grabfood

hello blog,
alkisah grabfood offer 50% oi
so apa lagi aku pun kawtin dgn haziq
nak beli kek SR dia awal
utk harijadi dia
sebenarnya haziq hazeera klu besday dorang xyah buat celebration dah
beli kek sorang sepotong je,lps tu bg hadiah/duit je
itu je la,syukur anak tak demand.hukhuk
kecik2 je potong kek goodie bag bagai kan
so selalunya beli 3 slice kek SR,kali ni beli whole kek dengan 50% diskaun.untung2.hukhuk






alamak grabfood hantar kek terpenyek la plak
hari sebelumnya aku order whole cake utk opis ok je,kek haziq penyek lak
hurmm..aku call grabfood,dia suruh report,aku pun karang la ayat report
alhamdulillah ptgnya grabfood refund duit oi
kiranya ini adalah kek free.hehehehe
hurmmm walaupun terpenyek keknya masih boleh makan
alhamdulillah
sekian cerita kek haziq utk tahun 2019
haziq mmg suka SR,maybe sbb masa dia dlm perut aku selalu mkn sr kot.haha!
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook