XM

17 Jun 2019

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2019 @ PWTC

hello blog,
lepas makan dan solat di mutiara damansara
jom gerak ke pesta buku
melayan anak2
anak2 nak g pesta buku dgn rombongan sek
tapi aku tak bagi
aku ckp biar aku bawa sendiri
huhu
wei aku rasa anak aku kecik lagi walaupon sorang dah darjah 4 dan sorang dah darjah 5
hahaha
selagi mampu bawa sendiri,aku bawa je la.hukhuk


pilih komik la tu
peh bertingkat dah komik dorang ni

papa jaga baby









dalam 2 jam je kat sini
tak rasa lama pun
sbb selalu lagi lama
tp sbb ada baby so pergi sekejap je la
yg penting anak2 dpt apa yg dorang nak
padahalllll
tetiap minggu pun pergi kedai buku oi
kedai buku spp kat sg buloh tu best,sbb dia 20% diskaun utk member
serius berbaloi
membership pun murah je
setahun rm5 ke berapa.gitu la harga membership dia.bawah rm10 okey
klu pustaka rakyat membership setahun rm10,diskaun 10% je
so kitorang mmg akan ke spp,klu spp xde bukunya baru g pustaka rakyat
walaupon selalu g kedai buku
anak2 nak jugak g pesta buku ni,so bawa je la
owh ya mereka beli komik wei
pelbagai komik di pasaran skrg
dh  la harga plg murah rm10 .adoi
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook