XM

22 Jun 2019

Bila Haziq Pengsan dan Gambar Cucu Rahimah

hello blog,
aku ni kalau benda musibah,masalah,negatif dll
aku tak suka update kat blog.hahhaaa
klu baca blog aku mcm xde problem je kan
ada je.tapi tak masuk blog.huhu
kete kena langgar lari
terlanggar bontot kete org,kena gantirugi 300
salah fhm dgn adik beradik,kwn opis
mintak keje asik tak dpt
hurmmm tu sebahagian je.hahaha.aku mmg tak akan tulis la kalau problem.sbb aku xsuka
dan aku tak nak ingat masalah/benda2 negatif ni sbb tu aku tak tulis.hakhak
tapi ni utk rekod je la
si haziq ni pengsan!
pengsan masa sembahyang jumaat
terkejut aku ada kwn kerja call ckp haziq pengsan kat masjid
alahai haziq


kat kecemasan
alhamdulillah tak de apa problem,
cuma dia rasa panas sgt kat masjid tu,pas tu rasa nak pitam,dia g gerak nak kuar saf.
patutnya duduk/cangkung.jadi tak la pengsan
ni dia nak berjalan kaur saf ,masa tu la pengsannya
Dr kat kecemasan dah check,tekanan darah,gula semua ok
dah jom la balik haziq

ni gambar hari lain,,masa kat kg

susahnya lahai nak kumpul semua cucu2 mak aku/hahahaha

sekian cerita
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook