XM

18 Jun 2019

Orkid Latex by Hafizah Usman

hello blog,
gambar random je ni
ni ha lawa wei orkid ni
aku jumpa dia buka booth kat CBS Subest
lps tu dia bg kad,tgk kat fb dia
fb dia Hafizah Usman la
tgk real mcm betul wei
suka3
tp nak letak kat umah sendiri malas
umah aku mana ada deco2
so belikan mak aku ler

taraaa

ni gmbr fizah wasaap

ni kat atas meja hazeera sementara belum hntr kg

ni robot ciptaan hazeera
utk pend.seni sek ni

taraaa
tambah lagi brg baby
buaian letrik!

eh terbeli

minyak yu yee ada 2 jenis

borong deadorant avon,mak aku suka deadorant avon
beli utk mak aku ni

deadorant nivea tak bagus!
kata putihkan ketiak tapi tak pun
aku pki nikea white kot
so xnk pki nivea lagi
aku tukar deadorant baru vaseline tu,ape ntah dia tulis dry deadorant gitu
lps tu aku tiru mak aku pki avon jugak
hurmm setakat ni avon dan vaseline ok
babai nivea
eh tajuk orkid tapi cerita deadorant
hahahhahaa
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook