XM

26 Oktober 2015

Round @ Taman Sedia CH dan Sarapan @ Tanah Rata CH

hello blog,
dari rose centre kami singgah tanah rata plak petang tu
kat rose center byk peniaga cha ya nun alif
kat tanah rata ni byk peniaga melayu
so aku beli la t-shirt cameroon kat sini
anak2 beli topi bentuk binatang lagi
mcm2 gak dorang beli kat tanah rata ni
adik aku plak g order lauk utk mkn malam
alkisah nasi ayam aku byk lg
lauk je abis
so ptg tu tapau lauk je la
dah malam kami pon gerak balik
lepak2 kat RPPje malam tu
sambil layan tv
naseb baik tv ada astro.huhu
taraaa dah pagi jumaat
siap2 mandi kemas terus check out
adik aku ada keje skit ptg tu,so jom la balik
aku mmg suka g satu malam je
kalau bermlm2 boring
pagi tu lepas check out kami g round taman sedia dulu
sebab laki aku nak sgt g taman sedia kan
so jom kita
lepas tengok2 taman sedia tu kami g sarapan kat tanah rata


snap gambar dari kereta

produk yg boleh dihasilkan dari strawberi

 ada byk ladang2 strawberi kat taman sedia ni
taman2 kecil tepi rumah orang
kat taman sedia nibyk org melayu
org gak kalu g sini
kami just look around je la
dah jom sarapan

hazeera

selpie di meja makan

nasi lemak CH

nasi goreng

milo n teh tarik

tanah rata

pagi ni kami tak de aktiviti lain
selain shopping2 brg nk bawa balik selangor
so jom kita gerak
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook