XM

25 Oktober 2015

Jejalan window shopping @ Rose Centre

hello blog,
depan raju hill tu ada satu tempat happening
aku tak tahu nama tempat tu
cuma ada signboard rose centre so aku panggilrose centre je la.haha
tempat ni byk jual2
ada buah2an,ros,souvenir
adik aku beli jagung n rose
haziq beli topi
hazeera beli penutup telinga strawberi
aku beli fridge magnet n cendawan n kincam goreng
pasar malam brinchnang xde hari khamis
so jejalan sini je la
owh la aku kan tak suka jalan2 masa cuti sek
so kami g CH ni ari khamis,hari jumaat balik
haziq n hazeera aku cutikan
of course aku bgtau cikgu sek dorang.huhu


jomjalan2

alamak ni gambar lain,yg ni gambar kat tanah rata ni.hukhuk

strawberi fresh baru petik

terus buat air teh bharat perisa strawberi
siap g beli gula kat kedai runcit.huhu


so tempat beli belah depan raju hill ni best jugak
sebenarnya kami dah singgah kea farm and uncle sam farm jugak
so mmg byk aku dah survey tempat nak beli2.huhu
hari dah petang jom gerak
next destination please
 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook