XM

16 Oktober 2015

Nasi Lemak 90 sen & Sengkuang Calit @ Sg Buloh

hello blog,
amboi2 group fb 47000 Sungai Buloh begitu aktif
yang iklankan mknn semua laki aku nak try
-nasi lemak 90sen
-sengkuang calit
-sate tulang
-green tea termos mini
-food jam
-man burger lava
byk sebenarnya iklan mknn kat group tu
tu senarai yg aku ingat dan dah try
meh kali ni cite 2 mknn dulu ye
lain2 mknn next entry la ye


nasi lemak ni jadi fenomena masa awal2

kena beratur pjg nak beli!

spot haziq

ha anak sape la ni.hukhuk

ni ha nasi lemak 90sen x 10 bungkus = rm9
ayam goreng 90sen x 10  = rm9
telur goreng 90sen x 10 = rm9
so jumlah nasi lemak 90sen yang dibeli oleh suamiku ialah rm27.00 sahaja.hukhuk

sengkuang calit rm1 satu,dia beli 5
amboi2 byk mknn!
*masalahnya aku ni kat umah dah siap masak,dia beli macam2
kalau tahu dia nak beli tak de la aku sibuk nak masak

haziq dgn nasi lemak 90 sen

ni ha nasi lemaknya

saja gambar hiasan,gambar haziq dlm lif before g sekolah

nasi lemak 90 sen tu mmg glamer gile la masa bulan 7-8 masa tu
now dah bulan 10 dah tak la glamer sgt
masa tgh glamer la laki aku sibuk nak beli walaupon kena beratur panjang kan.hee
emm...rasa?biasa2 je kot
tapi laki aku kata nasi lemak aku masak lagi sedap.hukhuk
sekian cerita nasi lemak 90 sen yg telah menjadi fenomena di sg buloh satu ketika dulu


 

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook