XM

06 September 2012

1st time naik keretapi

hello blog,
hamboi,kemain lain ek
hari tu 1st time jumpa dentist
ni 1st time naik ketapi
1st time  tuk anak2 aku leh
projek cuti skola gak
alkisah slalu balik ngan adik aku,tapi kali ni aku kena balik awal sebab ada kelas
padahal adik aku boleh je hantar
tapi daku sesaje mahu bawa anak2 naik ketapi
jom.suka la dorang
dorang dah penah naik ERL ujung tahun lepas
kali ni mama bawa naik ketapi lak ye
lain kali kita try lrt,star dan monorail lak ye.tapi tak tahu le bilenye.huhu

haziq ni jalan je bila mama nak amik gambar ye

mak,adik ke2 aku dan haziq

tgh tgu ketapi

sebenarnya daku cuak2 juga kalau nak bawa anak sorang2 naik ketapi ni
padahal gemas-seremban je.haha
daku berani bawa anak sorang2 ke puchong prima je la.huhu
paing jauh pon ke mcd puchong permai
lain tempat tak berani sebab keaktifan mereka berdua
boleh bikin sakit jantung wo.huhu
selamat adik ke2 aku nak join
sebab dia pon nak balik awal gak jumpa laki dia
eh cuti skola balik kg encik adam haruslah tak ikut
sebab dia keje

hazeera suka la nak naik ketapi

lambatnya ketapi sampai.lewat 1jam.apa daa ktm ni

sesi membuli haziq,haha

ha mak dan anak sulung kesayangannya.huhu
6/9/2012---->hepi besday mak!pagi2 haziq dan hazeera dah tepon nyanyi lagu hepi besday

emm tiket kelas ekonomi tak de ptg tu
yang ada kelas dua
beli la jugak.dah beli dari semalamnya
kelas dua tu mcm biasa je aku tgk,mcm kelas ekonomi je
nanti aku letak gambar dalam ketapi lak ye
ape2 pun adik aku hntr naik kete lagi murah dah cepat
naik ketapi tiket yg mahal,delay satu jam,ketapi buruk
nak wat mcm mana,daku yg dah nak bawa anak2 naik ketapi kan
ok la tu dorang dah penah naik ketapi
lepas ni say no tu ktm.haha
kecuali dorang perbaiki perkhidmatan dah barukan tren
sekian


 
http://my.churpchurp.com/mrsadam0102/share/churpchurp-invite
http://www.kuasaforex.com.my/index.php?ref=Fida

6 ulasan:

Mia Liana berkata...

wahhhh... mesti seronok budak dua orang tu...

AnneRaini berkata...

amboi kutuk ktm kaw kaw ye..

sy last naik ketapi 10 thn lepas..rindu nak naik ketapi..best jek layan gegar2 tu..hehehe

mrs adam berkata...

kak mia,
memang seronok dorang,budak2 kan semua benda baru dorang buat seronok

mrs adam berkata...

Anne,
alamak anne ada sedara keje ktm ke.hehe

yela dulu2 naik best la,skrg dah naik erl,star semua rasa ketapi biasa gegar2 tu xbest ok.haha

Ibu Mifzal Arsyad berkata...

mesti excited kan 1st time naik..

mrs adam berkata...

IMA,
a'ah mmg excited betul la dorang,padahal pd saya biasa2 je.haha

Related Posts with Thumbnails

Photobook