XM

19 Februari 2012

Restoran D'Syasya Puchong

hello blog,
Restoran D'Syasya ni baru bukak bulan jan yang lalu
(eh macam ayat skema kan.huhu)
masa aku g breakfast ni(bulan jan ye),makanan yang disediakan pun tak banyak
alamak,nasi lemak ada lauk telur goreng je.adus
*eh encik adam dan aku selalu mkn nasi lemak lauk ayam
mana tak vuncit dua-dua.huhu
emm..dah parking n masuk kedai ni,kena la pilih nak mkn ape
walaupun tak byk pilihan
so amik nasi lemak lauk telur je la

papa,hazeera dan nasi lemak

dalam kedai

encik adam amik kuih kasui(kan nama dia?)
harap maklum aku ni tak kurang  tahu name2 kuih.slekeh tul

hazeera yang nak pakai tudung

hazeera n mama

depan kedai

terletak di sebelah TM Puchong Utama

eh tapi disebabkan mkn nasi lemak lauk telur goreng je,so harganya murah saje.hee
eh ada sebab kenapa kedai ni ramai orang dikala
pagi2 awal2 tahun ni
next entry aku cakap kenapa ye
tunggu...huhu


nota kaki:baru mkn sekali daa.encik adam lagi prefer kedai mamak.huhu

7 ulasan:

Unknown berkata...

nyum3 ...sedap

http://i-cheer-u-up.blogspot.com/2012/02/contest-jom-visit-blogwalking-cheer-you.html

JOIN CONTEST TERBARU DARIPADA SAYA ..DO VISIT MY BLOG AND BE MY WINNER :D

jemputlah :D

mrs adam berkata...

tak de sedap sgt.biase2 je.hee
ok kalau rajin saya join

hakimi berkata...

Sedang blogwalking cari pasal restoran D' Syasya Puchong jumpa blog ini.

Betul, makanannya biasa-biasa je..
Masalah lagi satu, layanan brader-brader waiter D'Syasya ni tak mesra pelanggan la kak..(pernah mengalami)...dah duduk lama, dipanggil baru ambil order...ambil order muka masam pula tu..

mrs adam berkata...

hai hakimi,
wah kenapa la cari pasal restoran d'syasya ni eh.hehe.owh ye ke mereka tak mesra pelanggan.saya pon baru pergi sana 2 kali je,tak jumpa plak yg muka masam

Unknown berkata...

Pergi sana order asam pedas pari lepas tu letak sekor pari dlm satu hidangan dengan perut pari sampai bau hapak...xlangsung xleh makan..tapi kene bil 21 inggit...macam pukimak punya restoran...sampahhhhhhh

Unknown berkata...

Bodoh punya restoran...standard sampah sarap....babi...

mrs adam berkata...

GIRSB,
kesiannya awak..

Related Posts with Thumbnails

Photobook