XM

22 Februari 2012

Gambar Haziq n Hazeera untuk Mak Uda

hello blog,
adik aku yang tgh pregnant tu
suruh update blog tulis pasal haziq dan hazeera je byk
dia tak baca pasal ioi ke,tesco ke
dia kate aku tak update kalau tak de gambar haziq n hazeera
so untuk tidak menghampakan ibu mengandung
mari kita letak gambar anak2 aku untuk tatapan mak udanya
yang berada di selatan tanahair<-------(wah ni ayat bm A ni.haha)

hazeera tgh baca main tafsir
*eh dia ni kan suka gile baca tafsir ni,dia buat suara mcm ngaji la,tapi ngaji versi dia

hazeera tgh main rotan
*skrg rotan tu dah patah n dah buang pun

hazeera memegang bola di tmn permainan

tgh tgu bas nak g pasar
*adventure skit naik bus g pasar,tapi naik bus 2 minit je sbb pasar kat depan tu je.haha
*papa keje,mak ndak cuti sem xde nak bawa diorang g pasar.hee

balik pasar.dah malam
*ok kasut dah tukar baru,huhu

makan mee goreng mama masak
*harus tulis mama masak,sbb mama kan jarang masak.opss

lepas mandi,tgu mama solat
pas tu nak ngaji lak



ok hari ni aku nak tulis sedikit tips
tips membeli belon
eh laki aku dulu tu beli belon mahal,RM2 dapat 4 je
tak puas anak2 aku main
so hari tu g kedai RM2 ,aku beli sepekat ada 24biji belon dalam tu
hah puas anak aku main
sampai dah boring,skrg ada lagi 4-5 biji lagi
hah tipsnya ialah kalau beli belon beli kat kedai rm2 je
dpt byk pas tu anak2 puas main.setahun tak payah beli belon.huhu
belon tu kalau pecah je terus tiup lain,sbb byk dan murah
so heaven ok
anak2 gembira,ibu selamat duit<------ape punya peribahasa daa
ok sekian perletakkan gambar oleh bakal mak long aunty fieda,
**eh aku tak nak anak sedara aku panggil mak long ,sbb nmpk macam tua je(tak sedar diri)
so aku nak diorang panggil AUNTY FIEDA
opss sori.huhu
jangan lupa ye daia anak ko panggil akak aunty fieda BUKAN MAK LONG
sekian,


nota kaki:eh adik aku tu nak anak2 macam anak2 aku.eh terkembang kejap.kehkeh

2 ulasan:

Rozie berkata...

emm rindulah tu kot....

singgah sini yer...

mrs adam berkata...

a'ah betul la tu mak udanya mmg rindu gile ngan anak2 saya ni.hee
ok tq follow,saya dah follow awak semula zie

Related Posts with Thumbnails

Photobook