XM

02 April 2022

Sarapan sate @ Muar

hello blog, 
alkisah laki aku cuti hari ahad je
so ahad je la kitorang sarapan kat luar


sate combat

gmbr tak ikut turutan,
lps sarapan papa bawa g taman,mama kerja

tukar telco.huhu
dari redone ke yoodoo



konon nak sarapn sini,tapi kedai belum bukak daa


g sini la,sate celoreng


ni sate warisan belum siap,haha

ni sate combat


kat gerai sate combat

ni kat kedai sate celoreng




sate combat,sate warisan, sate celoreng,restoren haba
semua ni dekat2 je kedainya
setakat ni sate combat la selalu g sebab sedap dan buka awal
sate warisan lmbt buka,restoran haba ramai org,crowded,pun lmbt buka
sate celoreng tak sedap,tak kena tekak aku
ada lagi satu sate aku suka,kedai sate adik kwn aku kat sg abong
nanti la bebila aku g order sana n amik gmbr
muar mmg sarapan sate yee
jgn tak tahu.huhuhu

Tiada ulasan:

Related Posts with Thumbnails

Photobook